sunnuntai 17. lokakuuta 2010

I just love cosmetics

Noniin vihdoin saan lisättyä nää mun uudet tuotteet tänne. Olin just kirjottanu hirveen romaanin ku jouduin poistaan koko jutun, mut enivei ostin siis Lumenen kynsilakkoja. Diggailen Lumenea, koska se on suomalainen ja hinta-laatusuhde on kohdallaan. Kaksi putelia quick&chic-sarjasta. Läpinäkyvä, sävy 1 I'll stand by you ( tarkoituksenani oli ostaa topcoat, mutta olen näköjään lukenut huolimattomasti pullonkylkeä, tyypillistä! ) ja musta, sävy 21 Black velvet. Ja älkää luulkokaan, että musta on tullu joku massateiniangstirokkari! Dissaan periaatteessa mustaa kynsilakkaa, mutta ostin sen alennuksella, koska ajattelin, et sillä sais kivoja kuvioita vaikka keltaseen tai valkoseen pohjaan ;) Niin, viimenen lakka on uudesta Lumenen Natural Code-minikynsilakkasarjasta sävy, 2 Have fun. 
Ja ostinhan mä uuden ripsivärin! Minä, joka olen ollut vannoutunut Maybellinen ripsareiden käyttäjä, otin rohkean askeleen ja kokeilen nyt L'oreálin Volume Million Lashes maskaraa. Se on kuulemma ollu tosi suosittu ja mainosten orjana tiedän, että Eva Longoria Parker mainostaa sitä :P Voisin ehkä kehitellä jotain maskara-analyysiä myöhemmin..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti