lauantai 9. lokakuuta 2010

New Old Stuff

Huiui sentää kuinka uupunu olo ihmisellä voi olla! Voi kyllä johtua siitä, että oon nyrkkeilly tänää ja muutenki vähän urheillu flunssasena ;) Tänään on ollu kyllä kieltämättä ihana päivä. Yks meiän perhetuttu kävi meillä ja toi mulle ja mun siskoille kaks nyrkkeilysäkkiä (eripainosia tietty :D) ja hanskoja. Awesome! Siis ehkä mahtavinta. Tää urheilukärpänen iski taas pahemman kerran :D Joo ja mitä tekemistä tällä urheiluhulluudella on muodin kans, sitä voi kysyä? Urheilu on kuitenkin mulle tosi tärkee juttu ja ennekaikkea siks et mahdun hurmaaviin luomuksiin paremmin. Se taitaa olla vähän kaikilla naisilla ;) Pistän jotain kreisiä kuvamateriaalia myöhemmin..Mut nyt poikkesin otsikosta, aiheeseen siis! Kerroin jossain vaiheessa, että matkalta oli kivoja juttuja ja tässä ne tulevat. Uudet vanhat tavarani! Kertakaikkisen ihastuttava kiiltonahkalaukku ja  hurmaava vanha Levi's-farkkurotsi, love them ♥ On olemassa ihania ihmisiä, jotka muistaa mun rakkauden muotiin ja kauniisiin asusteisiin ja antaa mulle mahdollisuuden kierrättää tällasia aarteita. Farkkurotsi on miesten malli ja liian suuri, mutta ajattelen optimistisesti kykeneväni pienentämään sitä :D Laukku on jo ollut kovassa käytössä. 
Tuutilullaa vaan kaikki, xoxo LL


      

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti