torstai 28. lokakuuta 2010

Unbelievable

Nyt alkaa toivo ja hermot loppuu näitten wedgejen metsästyksen suhteen. Kaikista paikoista mistä löydän jotkut kelvolliset niin on loppu!! Tänään kiersin huvikseni vähän Hämeenlinnan kauppoja ( ei sillä, että niitä hirveesti olis ) ja löysin tietenkin wedget Aleksi 13:toista. Olisin ostanut kengät lähes siltä seisomalta, mutta kas kummaa! Kenkiä ei ollut minun koossani kun jossain Keravalla ja Turussa. Niin tyypillistä, että itkettää :( Otin kuitenkin pari kuvaa kengistä ja toivon hartaasti, että löydän samantyyliset mahdollisimman pian. I want wedges, did I made myself clear? :D Onneksi löysin suloisen neulemekon, johon minulla on juuri sopivat korut ja pienen pussukan kameralleni. Niin, luulette varmaan, että mulle on tehty joku kasvoleikkaus, kun en kuvaa naamaani enään, mutta kyse ei ole siitä. En vieläkään asu kotona ja mielestäni on ymmärrettävää, etten joka päivä pyydä tuttujani kuvaamaan minua :) Ja kaiken lisäksi rautainen vesi on värjännyt hyvin vaaleat hiukseni vihreäksi jee. Tänään minulla oli kuitenkin punaiset kynnet ja huulet, pitsinen paita ja korkeavyötäröinen hame. Sunnuntaina varmaan laitan uudesta neuleestani kuvaa ;) Väsyttääääää xoxo.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti