tiistai 12. lokakuuta 2010

The Winter is Coming..

Tiedätteks kuinka hulvatonta on käydä lenkillä ku tuuli meinaa heittää sut keskelle tietä, ei huhuh oli ihan päässyt unohtumaan nää Pohjanmaan tuuliset syksyt :D No enivei, tänään kävin kaupungissa hakemassa itselleni historiankirjan, tunnollinen opiskelija kun olen, haha. Mukaan tarttui mm. TAAS leffoja, Jipun levy ja ihanat korvikset JC:stä. 


Talvi on varmaan tulossa, koska ilma on kylmenny äkkiä niin paljon. Mutta eipä haittaa! Minä olen neulefaneista uskollisin. Neuleet käy niin mekkoina kuin paitoinakin, ovat aina tyylikkäitä ja kaiken lisäksi käytännöllisiä (elementti, joka harvoin toteutuu minun vaatteissani :D). 


Ja nyt sanon, että huomaatte. Minä pidin lupaukseni! Päivitin sivuja. Kaikissa bokseissa on nyt jotain kuvaa ja tekstiä ja lisää on tulossa :) 


Alla olevista kuvista kannattaa jättää huomioimatta sekavat hiukset ja väsynyt naama, mutta muistakaa nyt se tuuli, sen vika ;)


The Look: Korvakorut: Pieces, neule: GT, farkkutakki: Benetton, farkut: Vero Moda, inkkaritossut: Spirit, laukku: Aleksi 13


          

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti