torstai 25. marraskuuta 2010

Christmas Shopping

Heissan! Nyt tähän bloggaamiseen pistetään vauhtia. Karkussa ollessa vaipuu vähän koomaan ja kun tulee kavereita käymään niin ei viitsi koko aikaa datistella. Ihanan rentojen pulsupäivien päätteeksi päätin panostaa hiukkasen, lähdinhän sentään Tampereelle jouluostoksille, haha. Ostoksiani en oikein voi paljastaa, koska siskoni lukevat välillä blogiani :D Itselleni tosin ostin Lanvinin Hennesille suunnitteleman kangasveskan, myöhemmin kuvaa. Totesin myös tänään, että pukeutuminen ei ole vain itseä varten. Eräskin vanhempi naishenkilö tuli kehumaan asuani ja tuijotuksia olen sietänyt koko päivän :D Marimekon liikkeessä kenkiäni ja mekkoani kehuttiin. Voin kyllä sanoa, ettei ihan lämmin ollut ja nyt olenkin sitten vissiin kipeäksi tulossa, mutta olihan se sen arvoista! 

The Look: Rotsi: Vero Moda, toppi, mekko, sukkarit ja sormukset: H&M, wedget: Spirit, laukku: Lindex, huivi: ITSE TEHTY!!
Huulipuna: Lumene ja kynsilakka: Mavala

Nyt olen siis takaisin kotona ja olen rättipoikkidööd ja mulla on kauhee ikävä mun kaiffareita ♥ Ihanaa, että saan kirjottaa teille, huomenna nähdään, XOXO



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti