perjantai 26. marraskuuta 2010

Festival pics, finally!

Tänään olen maannut vaan sängynpohjalla ihan kuolleena ja väsyneenä enkä oo paljoo mitään kiinnostavaa tehny.. Ei oo kivaa olla kipee. Ens viikolla vaan on vähän menoa ja sillon mun on PAKKO olla terve, apuva. Tässä nyt jotain rändöm kuvia festareista kun kerran lupasin. Asukuvat ja uudet kengät laitan myös lähiaikoina. Mutta kuten sanoin, mitään laadukkaita naamakuvia ei ole, koska jätkät niitä harvemmin harrastavat :) Festareilla mun favet oli Juha Tapio ja Lilly Among Thorns ♥ Xoxo


Turkuhalli perjantaina.
Alla näkyy minun Staff 3 passi! sekä majoituskoulun myrkynvihreä seinä höystettynä väsyneellä naamallani. Olin töissä narikassa, oikein hubaa oli :)


Lauantain pääkonsertti: Newsboys. Ihmisiä riitti kuten näkyy :) noin 11 000 henkee. 
Lilly Among Thorns esiintyi lauantaina ja sunnuntaina, jei.
Ranneke, joka oli juuri oikean värinen!
Lopenuupuneena, mutta onnellisesti Karkussa. Huom! Uusi huppari :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti