maanantai 27. joulukuuta 2010

Christmas Colors

Moikka kaikki! Mites meni joulut? Täällä on kaikki kommelluksista huolimatta okei ja hauskaakin on ollut. Harmittelin tosin sitä, ettei kukaan ole taaskaan kommentoinut mitään, vaikka kävijälaskuri kertoo ihmisten käyneen. Mutta tärkeintähän on kuitenkin se käyminen :) 
Nyt muutaman hiljaisen ( blogin osalta, hehhe ) päivän jälkeen pistetään tuulemaan ja kunnolla. Bloggausaiheita on vaikka kuinka! Olette todennäköisesti myös kiinnostuneita mun joululahjoista sun muusta, joten teen joulu-postauksen kohtapuoliin, pitää vain saada kaikki kuvat järjestykseen ja näin ja se vie aikansa. Sillä välin saatte ihastella/vihastella jouluasuani; eli vintagemekkoa rakkaisiin mustiin sukkahousuihin ja neljäntoista sentin korkoihin yhdistettynä :D Ja tietty laukku, ilman laukkua en lähde niin minnekään. ( Vinkki: kengät näkyy paremmin shoes-sivulla )
En muista oonko angstannu mun surkeeta kameraa täällä, mut tosiaan, oon tosi pettyny tähän mun uudehkoon kameraan. Kauheesti ominaisuuksia, mutta valotus kettuilee all the time. Huoh, kait sitä pitäs alkaa säästään järkkäriin. Mäkun olen tunnetusti mestarisäästäjä. 
Joulu ei mun mielestä oo vielä ohi, joten hyviä joulunjatkoja ja näkyillään kohtapuoliin ♥
P.S. Nyt pitää mennä pelailemaan jotain uutta huijauspeliä, hih.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti