lauantai 18. joulukuuta 2010

A little bit 80's

Mä taivalsin läpi tuulen ja tuiskun..tittidii, Juicen Marilyn biisillä lähdetään liikeelle :) Olin kirjoittanut pitkän jutun ja sitten netti otti ja katkesi, mutta olen niin hyvällä tuulella, että ei haittaa vaikka kirjoitankin jo toiseen kertaan. Hyvä tuuleni johtuu teistä, hyvät lukijani ( niinno, kyllä toi patterikin ihan mukavasti selkää lämmittää, lol ) ja ihanasta kommentista, jonka juuri luin ♥ Blogini on alkanut merkitä minulle entistä enemmän ja toivon, että kommentoisitte, koska se todellakin merkitsee!
Tänään oli pikkusiskoni telinevoimistelu-joulunäytös ( itsekin sitä harrastin nuorempana ja nyt on vähän haikee fiilis ) ja sinne valitsin hieman kasarivaikutteisen tyylin; mustaa kajalia, nahkatakki, kreisit shortsit ja tupeerattu tukka. En voi väittää, että minulla olisi ollut lämmin, mutta selvisin, haha. Olen rakastumassa näihin pellehousuihin ;) Ja niin muuten, olen jossain aiemmassa postauksessani väittänyt wedgejeni olevan Spiritin, mutta korjaan, ne ovat Bullboxerin. Minulla on niin monet kengät Spiritiltä ja SpiritStoresta, että välillä menee sekaisin. Nyt pitäis vielä jaksaa reenata, stepperi vois olla aika kova sana. Huomenna matkaamme perheen voimin kummejani moikkaamaan ja kohta onkin jo joulu, apuuvaaaaa. Saunanlämpöistä lauantaita kaikille, XOXO



Kkkylmä! :D

1 kommentti: