lauantai 11. joulukuuta 2010

Retro Shorts

Nyt en yksinkertaisesti jaksa tapella noiden kuvien kanssa, jotka ei muka suostu kääntymään. Joten olkoon vinossa sitten, niin. Tänään olen tehnyt kaikenlaisia hommia ja sain järjestettyä jopa kosmetiikkaani uudelle hyllylle, jei. Asiasta kukkaruukkuun; polvestani huolimatta olen päättänyt, että jotain urheilua on tehtävä ja siinä rakas stepperimme on palvellut loistavasti. Siispä ei muuta kuin Tartu Mikkiin Areenasta pyörimään ja steppaamaan :D Sami Hintsanen on ehkä kuningas!!
Höhöö kuka hyppii taas aiheesta toiseen täysin epäloogisessa järjestyksessä? No minä tietenkin. Mutta aiheeseen, eli järkyttävänkammottavanihaniin retropökiin, jotka löysin Lindexin aletangosta. Olen oikeasti mestari etsimään ja yllätysyllätys myös löytämään tavaraa alennuksilta. Kun tavaraa on alennuksessa, sitä ei yleensä ole myyty hirmuisesti, koska se ei ole suosittua. Tämä ei tietenkään päde ollenkaan aina, mutta välillä ja pidän siitä, ettei jokaisella vastaantulijalla ole samanlaisia vaatteita kuin minulla. Näitä shortseja ei varmasti kovin moni minun lisäkseni kehtaa käyttää, mikä ei minua haittaa sitten ollenkaan :) Viikonloppuja, XOXO




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti