sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Something blue..

Hahahaha toi otsikko on aika läppä! Älkääpäs kuvitelko et oon sit menossa naimisiin tai mitään. Kun eiks se morsiamen juttu mee jotenkin et jotain sinistä, jotain lainattua jne. Mut uutena vuotena on tosiaan häät ja mulla onkin jo mekko sinne, jej. Saatte nähdä sen vasta ens vuonna ;) 
Tänään käytiin siis mun ihanilla kummeilla ja asu oli tällanen rento ja jotenkin talvinen, joo. Aika harvinaista et mulla on melkeen talvikengät ja kaikkee. Mut toi neule on siis mun äidin tekemä ja siis lainassa siltä. No, mulla oli se koko viime vuosi käytössä. Se on superduberihuna! Täydellisen pehmeä, lämmin, trendikäs ja jopa sininen väri miellyttää minua, vaikka en sinisen sydänystävä olekaan. Tekispä äiti mulle oman tollasen, winkwink, jos mamma sattuu vilkaseen tänne joskus, heh. Mitäs diggailette mun villasukka-stailista? Otin jotku ihan rändomit aamulla, mut mulla on muuten upeat uudet villasukat. Pitää näyttää joskus teille. Mut nytten rentouttavaa sunnuntain loppua, tuskaista joulusiivouksen täyttämää ensi viikkoa odottaen! Kuulostipas positiiviselta :) xxxx


P.S. Hahah mun kirahvikin päässy kuvaan :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti