tiistai 14. joulukuuta 2010

Things I just love..

Huoneen edistymisestä ei oo pitkään aikaan tullut kuvia, mutta tässä pari sneakpeakia ;) Nimittäin mun hyllyt, jotka kannattelevat joitakin mun rakkaimmista tavaroista. Kosmetiikkaa, elokuvia ja musiikkia. ( Marilyn-kehyksissä oleva kuva on sitten vain väliaikainen, jokin vanha otos minusta. ) Käydessäni vielä sisäoppilaitosta kaverit aina naureskelivat, että Hannalla on kauhee bodyshoppi :D Rakastan tuoksuja ja kaikenmaailman puteleita, hiustuotteita ja rasvoja. Elokuvat taas inspiroivat minua milloin mihinkin. Olen tyytyväinen kokoelmaani ja aion kartoittaa sitäkin jatkossa. Musiikki on aina ollut osa minua ja sellaisena se tulee varmasti pysymään, entistäkin vahvempana.
Yläpuolella on upea kello, jota en ole saanut toimimaan..Kannatti varmaan ostaa viidenkympin kello, joka ei toimi, haha. Pidän siitä silti, joten mitä pienistä. Heiluri kyllä toimisi, mutten kestä kyseisen ääntä öisin. Vaatekaapin järjestäminen on "pakko tehdä ennen joulua"-listalla, joten eiköhän siitä saada pari kuvaa tänne sitten. Tänään olen siivonnut, nyrkkeillyt ja jutskannut kavereiden kanssa, toivottavasti nään heitäkin pian. Nyt ei muuta kun hauskaa päivänjatkoa! XoXo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti