maanantai 3. tammikuuta 2011

Black tights are always cool

Moikka, mites teidän viikko on lähteny käyntiin? Mun lähti siinä mielessä vähän huonosti, että vihdoin kun löysin mahdollisen työpaikan, kaveri kertoki olleensa siellä töissä ja että palkkaus on surkeeta :( Mut tietty hyvä et sain tietää, koska mä en aatellu tosiaan mitään lehtiä myydä femman tuntipalkalla. Mut ainahan mä jotain keksin! 
Tässä olis yks outfit viime vuodelta. Hahha, mä en vieläkään tajua, et on tosiaankin uusi vuosi jo menossa. Pitäs varmaanki fiksaa noi tunnisteetki ainakin osaan jutuista niin löytäis helpommin esim. joitain tiettyjä asuja jne. 
Kuten otsikkokin kertoo, olen mustien sukkahousujen ykkösfani. Aina huoliteltua, siistiä ja sopii kaikkien lyhyeiden yläosien kanssa. Mustat sukkikset tuo asennetta just tällasiin mummomaisen söpöihin mekkoihin, ettei lopputulos oo liian sokerinen tai vaihtoehtosesti vanhanaikanen. The Look: Rotsi: Vero Moda, neule: Line Collection, mekko: GT, sukkikset: H&M, wedget: Bullboxer, laukku: Aleksi 13, sormukset: JC ja mutsin. Pitäs varmaan tehä vähän yhteenvetoo tästä menneestä vuodestakin ja tyylistä ja näin. Mutta nyt adios for a while, xxxx




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti