keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Candy Colors

En oo sitten kuollu tai mitään, ei vaan oo ollu bloggailufiilistä. Eilen oli urheilupäivä, mikä tarkottaa, että vedin 50 min. stepperiä, tein lihaskuntoo ja illalla hilpasin vielä viiden km:n juoksulenkille. Se lumessa hölkkäily oli ihan yllättävän raskasta. 
Jotenkin musta tuntuu, että aina kun oon innoissani jostain niin mun innostus loppuu, kun kuulen mitä se maksaa. Miksi minä en ole rikas? Joo-o siinäpä vasta kysymys. No, mun haaveet ei varmasti kaadu mihkää rahaan, revin sitä sitten vaikka selkänahastani, ryökäle. Odottelen parhaillani sähköpostia niin Pariisista kuin Milanostakin, että saas nähdä mitä tää tulevaisuus tuo tullessaan.
Sitten muihin aiheisiin. Höhö, kuulostin ihan uutistenlukijalta. Niin, piti kysyä teiltä, että mitä mieltä ootte mun kirjotustyylistä? Sain tänään perheeltä sellasta responsee, että kirjotan liian slangisti ja teinimäisesti, niin aattelin kysellä, että onko asia todellakin näin. Koitan tietenkin kirjoittaa mahdollisimman luonnollisesti, enkä viitsi mitään kirjakieltä väkertää, koska tää blogi ei nyt varsinaisesti ole kuuskymppisille suunnattu. 
Etsin tänään koulukirjojani, koska kirjoitukset lähestyy uhkaavasti ja löysin vinttiä kolutessani ties mitä ihanaa. Paljon tavaroita, jotka ovat olleet piilossa pahvilaatikoissa muuton jälkeen. Totesin, että mulla on yllättävän paljon tän kevään muotivaatteita mun kätköissä :D Tässä pieni herkkupala; keväisen värisiä asusteita. Pinkki rannekoru on ostettu Tsekistä ( en muista liikkeen nimeä ), keltaiset aurinkolasini ovat lapsuuden jäljiltä, pinkki kaulakoru on kavereiden ostama ja helmikaulanauha on äidiltä saatu lahjaksi. En voi väittää, ettenkö odottaisi kevättä ja kesää jo. Huhhu, mikä romaani tästä nyt taas tuli. Nyt painelen lenkille ja illalla on menoa, joten asukuvaa tulossa ;) Ihanaa keksiviikkoa pullanmurut! ♥



3 kommenttia: