torstai 13. tammikuuta 2011

COZY

Mä en oo selvästikään nukkumatin kaveri, koska se tulee aina niin myöhään kylään mun luo..Mutta, nythän ei edes oo vielä myöhä, tuli vaan mieleen :D Hoksasin myös, että olinkin ladannut eilisen asukuvat koneelleni, joten miksipä en niitä tänne heittäs, kun huomenna voi tulla uusia. 
Mun alelöydöt tulee vissiin tällai pikkuhiljaa, ripotellen tänne blogiin, tällä kertaa kyseessä on aivan ihanan värinen, kokoinen ja muotoinen neule, jonka bongasin Lindexistä. Alkuperäishinta about 35€ ja siitä sitten puoleen hintaan. Mun look oli tarkotuksella vähän tällanen "Sienna Miller landella" tyylinen, koska mulla on varmaan jonkinsorttinen pakkomielle tällasiin vaatteisiin, jotka on mummokuosia päivitettynä. Neuleen leikkaus on takaa upea, mutten viitsinyt laittaa mitään järkkymateriaalia tänne, jääköön toiseen kertaan. 
Eli vielä eriteltynä, The Look: Neule: Lindex, mekko ja suuret sormukset: GT, sukkikset ja sormukset: H&M, kello: Tommy Hilfiger, laukku: vintage ja nahkasaappaat: Aaltonen. Söpöjä unosia kaikki ♥



Oli ihan hyvä idea senssata toi naama laukulla tossa vaiheessa iltaa :D Rakastakaa jälleen meiän retrotapetteja. Alla olevassa kuvassa näkyis noi korut vähän paremmin. Paitsi että sormus, jossa on suurin "kivi" ei ole musta, vaan tumma viininpunainen. Jättikokoiset sormukset, LOVE IT!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti