lauantai 15. tammikuuta 2011

Let's borrow from the men!

PUUH. Miks nää mun blogitekstit alkaa nykyjää jollai huoahduksilla? :D Haha. Tänään on vaan pitäny hoitaa kaikkia asioita kondikseen. Esimerkiksi ettiä työtodistuksia, kirjotella CV:tä, harjotella pianonsoittoa, siivota ja nyt oon ihan loppuslut. Yhyy, Tartu Mikkiinki vaan lagaili kun koitin kattoo sitä areenasta. Mutta oon silti tyytyväinen ja arvatkaa kuka menee huomenna zumbaamaan, jejj. 
Tässä olis mun eilinen aleostos; iki-ihana smokilta muotonsa lainannut liivi, josta saattaa hyvinkin tulla yks mun suosikkivaatteista. Ei tiedä vielä. Upea mm. shortsien ja huimien korkojen kanssa. Liivi oli koon verran liian iso, mutta rakastuin oitis miehiseen ja cooliin vaatekappaleeseen. Ostin sen ylläripylläri Hennesiltä ja hintaa oli huimat kymmenen euroa. ( Pitäskö mun tehdä Hennesiinmenokielto? )
Vois varmaan kohtapuoliin painua saunaan tai jotain vastaavaa ja väkertää patukoilla kikkurat huomiseksi, joten adios for today ♡
Musta on harvoin edukseen valokuvissa, mutta tässä tämä nyt olisi. Edestä ja takaa :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti