tiistai 11. tammikuuta 2011

Max Factor

Tänään tsekkaillaan vähän Max Factorin meikkejä ja mun mielipiteitä niistä, haha. Mainitsin saaneeni kylkijäisiä ostaessani MF:in tuotteita. Eli piti ostaa kaksi tuotetta niin sai meikkilaukun minituotteineen kaupan päälle. Meikkilaukku oli kyllä aika ruma ja halvannäköinen, mut mitäpä siitä :) 
Oikee syy ostamiseen oli siis se, että tarvitsin vaaleamman sävyn Xperience-meikkivoiteesta. Käytin pitkään Maybellinen Dream Satin Liquid-meikkivoidetta, mutta päätin kokeilla jotakin muuta välillä. Kävin Sokos Emotionilla ja siellä suositeltiin kyseistä Max Factorin meikkivoidetta, olihan se jopa Elle Style Awardsejen virallinen meikkivoide. Päätin kokeilla, vaikka se olikin vähän arvokkaampi, 19.90 euroa puteli. Ostin aluksi sävyn Fair Sugar Kane, 55, mutta se osoittautui ehkä enemmän kesävärikseni, joten kävin ostamassa sävyn Beige Linen, 50, johon olen tyytyväinen ainakin toistaiseksi, hehhe. 
Jos aivan totta puhutaan, olen melko tyytyväinen kyseiseen meikkivoiteeseen. Harvat tuotteet lunastavat lupauksensa, mutta Xperience on kevyen ja ylellisen tuntuinen, peittää keskitasosta/korkeaan tasoon ja tekee ihosta ihanan heleän. Tuoksu on ehkä hitusen liian voimakas, eikä peittävyys ole maksimaalinen, mutta sitä ei ole luvattukaan, eikä sitä yleensä tarvita. Pakkelista tämä on kaukana ja suosittelen ehdottomasti! Todennäköisimmin uusi vakkarimeikkivoiteeni :) Kasvot näyttävät raikkailta ja valoisilta ja tuote kestää yllättävän hyvin iholla pitempäänkin.



Toinen tuote jonka ostin oli Masterpiece Glide & Define Liquid Eyeliner eli suomeksi silmänrajaustussi. Olen käyttänyt ennen eyelineria siveltimellä, joten tämä tussimainen vaihoehto olisi ollut ihanan kätevä, mutta valitettavasti tämä alennustuote ei juurikaan toimi. Tuote on kuivunut tmv, koska siitä ei juurikaan väriä lähde. Harmitti kovasti, koska eyelinerini on loppu ja olen ennenkin ostanut Anttilasta Max Factorilta kuivuneen ripsivärin. Syy on todennäköisesti siis Anttilassa, eikä kyseisessä merkissä. Tää ei oo mikään "dissatakaa Anttilaa" provosointi, koska olen yleensä ollut tyytyväinen Anttilan kosmetiikkahyllyihin sun muuhun. Harmittaa vaan, koska mun mielestä alennukseen pistettävien tuotteidenkin pitäs olla toimivia. 
Noniin, seuraavaan aiheesen, eli niihin minituotteisiin. Olen testannut kaikkia paitsi kynsilakkaa, josta olin eniten innoissani, ironista. En vielä tiedä minkälaiseksi lakka osoittautuu, mutta lupaavalta näyttää. Kyllä se testiin menee pian. Minikajali suttaantui ja levisi helposti, mutta muuten kynän koostumus ja tummuus oli hyvä. Ehkä sopisi smoky eyes-tyyliin, muttei ainakaan rajauksiin. Second Skin Foundationista minulla ei ole hirveästi sanottavaa, sillä kokeilin sitä vain hieman virheiden peittoon ( eipä juuri tehonnut ). Hyvin nestemäinen tuote, joka lukemani ( Glossy.fi ) perusteella ei ole kovin kummoinen meikkivoiteeksi. Pahoittelen, että kuvasta jäi vahingossa yksi tuotteista, nimittäin Vibrant Curve Effect- huulikiilto. Tuote tuoksuu ihanasti melonilta ja levittäytyy hyvin, muttei pysy niin hyvin kuin esimerkiksi omistamani Maybellinen tai Lancômen huulikiillot. Sävykin oli hieman tunkkaisen rusehtava, mutta huulista tulee ihanan pehmeät. Kaikilla ihmisillä on toki eri ihot ja mieltymykset, ettei kannata liian vakavasti ottaa, tällasta pientä analyysia vaan :D Mutta sitä meikkivoidetta mä mainostan ehdottomasti! Xoxo kaikki hanit ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti