perjantai 14. tammikuuta 2011

So take, this broken wings and learn to fly again..

Heij taas! Huhhujaa..mites mä nyt sanoisin, tänään on ilmaantunu kaikkee jännää mun tietoon. Voi olla, että saan sittenkin joskus sen onnellisemman tulevaisuuden. Mutta ei kannata kiljua riemusta, ennenkun mitään konkreettista on tehty. Pointti on se, että oon saattanu löytää työpaikan ja mahdollisesti opiskelupaikan. Katsotaan mitä käy ja kerron ehkä myöhemmin lisää ;) 
Lisäksi kävin kaupungissa ja tapaamassa tuttuja, mulla on kiva pianonsoittohaaste edessä, haha. 
Oli niin kova ikävä huulipunaa, että oli pakko laittaa, lisäks vähän siipikoruja ja mun wedget, joihin te varmaan ootte jo totaalisen kyllästyneitä. Hiphei, ens viikolla tulee varmaan se nellyn paketti. Jaja niin joo, kävin tänään kangaskaupassa ja ostin vain ja ainoastaan yhden vaatteen alennusmyynneiltä, propsit mulle, eikö vain?! :D Onpas sekavaa tekstiä. Ehkä mäkin vaihdan viikonloppuvaihteen päälle ja syön joulutortun, lol. Have a nice weekend babies ♥
Ja btw, mistä tätä lunta oikeen tulee?! Lumitöitä every day :D




The Look: Rotsi: Vero Moda, toppi, transparent-paita, sukkikset ja laukku: H&M, shortsit: Lindex, popot: Bullboxer, pöllökoru: Italiasta ( lahja systeriltä ), siipikorvikset: JC, siipisormus: GT

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti