maanantai 17. tammikuuta 2011

Well, well, well

Ciao! Sorry, ettei eilen tullu postailtua mitään, mutta aina ei jaksa. Eilen oli huippupäivä ja palailtiin kotiin reippaasti puolenyön jälkeen. Hyvä että edes päästiin himaan, kun ottaa huomioon järkyttävän lumimäärän, jota ei ollu aurattu sillon yöllä. Enivei, mä innostuin kattoo Venla-gaalaa nettiteeveestä, enkä menny kovin aikasin nukkuu. Siitä johtuu tänpäivänen kuollut olo, joka piristy hetkeks, kun sain taas mennä lumitöihin. Onneks sain jonku kivan papan puhuttuu ajamaan pahimmat lumimassat raktorillaan, niin ei jääny kun tunnin duuni jäljelle ;) Oon näköjää kuvaillu jonkun päivän tortilla-illallista, koska oon niin rakastunu kyseiseen ruokaan. Sitten eilisen asua ja ihanaa kampausta, naamaa, joka on niin järkyttävä, että mietin jo sensuroimista ja tänään postissa tullut Elle plus muotinäytös-liite, JEIJ. Eilisen look koostui Hennesin uudesta aleliivistä, hameesta ja sukkiksista, Mötivin ( Italiasta! ) pitsibodysta, Line Collectionin topista ja noloista villasukista joita pidin Impulsin saappaissani, hahha. Kiharat olin tehnyt patukoilla ja kiinnitin kampauksen Wellan mikromuotoilusuihkeella ja hyvin kesti koko päivän. Noniin, nyt mun tarttee kattoo rästiin jäänyt Putous ja ehkä hoitaa jotain juttuja vielä, saapas nähdä. Ihanaa uutta viikkoa pupuset! ♡♡♡






1 kommentti: