perjantai 7. tammikuuta 2011

The Year 2010

Nyt tulee sellanen kuvapommi sitten, että huhhuh :D Oon vaan niin tyytyväinen, et sain tän vihdoin tehtyä. Eli vuosi 2010 lyhykäisyydessään: varsinainen tukkavuosi, täysi-ikäisyys, muutto Pohjanmaalle, bloggaaminen ja punainen huulipuna. Oli vaikea valita vain 'muutama' kuva, kun niitä kuveja olis ollu joka lähtöön..Tämän jälkeen katse tulevaisuuteen, puspus ♥

Vuosi 2010 oli rohkea vuosi hiusteni suhteen, leikkasin elämäni tähän asti lyhyimmät hiukset, mutta sitä ennen oli aivan pakko ottaa muutama kuva muistoksi ;)


 
















Rohkenin vihdoin leikata pitkät hiukseni. Kädet täristen marssin kampaajalle ja sanoin haluavani Marilyn-tyylisen tukan. Ja olin tyytyväinen lopputulokseen :)
























Huhtikuussa otin permanentin, koska olin totaalisen kyllästynyt jokapäiväiseen kihartamiseen/suoristamiseen/laittamiseen. Eihän se työ permanentin takia loppunut, mutta helpottui. Täytin myös 18-vuotta ja kaverini järjestivät minulle yllätys-syndet, joissa teemana oli Wild Child ja prinsessat ;D
















Olin viimeisellä luokkaretkelläni ja koulu päättyi kesälomaan. Ihana samppanjanvärinen mekkoni on SistersPointin.

















Käytin koko kesän äitini Saksasta tuomia aurinkolaseja ja rakastuin vihreään krokotiilinnahka-imitaatio laukkuuni. Nahkarotsi, niitit ja punainen kynsilakka olivat must.


















Vietimme perheen, suvun ja ystävien kanssa siskoni rippijuhlia. Minä innostuin Rihanna-tyylisestä kampauksesta, mutten onneksi koskaan leikannut sivuilta lyhyttä tukkaa :D

















Muutimme Pohjanmaalle ja armoton remppa alkoi. Halusin jälleen jotakin muutosta ja päädyin pitkästä aikaa otsahiuksiin.

















Käytin ahkerasti punaista huulipunaa ja aloin kasvattaa hiuksiani jälleen pitkiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti