sunnuntai 30. tammikuuta 2011

You gotta like it

Heissansveissan sunnuntaipäivää! Ihana armas aurinkokultakin pilkottaa taas :) Huhhu, vissiin vähän pulppuaa toi runosuoli/suoni (wadevö) taas, haha. Voin kertoo, et oon melkeen hukkunu ojaan saadakseni nää asukuvat, että otsikon sanoin: you gotta like it! Systerillä oli ylikivaa, kun se kuvaili mun konttaamista tuolla hangessa, mut päätin jättää ne kuvat julkasematta, ainakin toistaseks.
 Eikun nyt ihan asiaan, eli tänään halusin vähän ees panostaa, ettette ihan kyllästy joihinki mun GT:n riepuviritelmiin. Inspiraation hiustenlaittoon sain, kun Vappu Pimiällä oli kerran televisiossa tämänkaltainen kiharapehko ja halusin samanlaisen. Ainoo vaan, että mun hiukset ei oo ihan tarpeeks pitkät tähän kampaukseen vielä, mutta kyllä ne kasvaa. 
Tänään on ihana rentoilupäivä ja illalla zumbailemaan. Auringonpilkkuja teidänkin päivään ♥


The Look: Liivi ja housut: Vila / toppi, transparent-paita, neuleliivi: H&M / nilkkurit: Spirit / kello: Tommy Hilfiger / kultaketju: rippilahja mammalta / sormukset: GT ja H&M / laukku: second hand


Baby, I know I have problems ;)

Mikä mun silmiä aina riivaa näissä kuvissa, haha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti