sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Yummy!

Huomasin, etten oo bloggaillu taas kovin säännöllisillä ajoilla tänä vkloppuna :D On ollu kaikenlaista ja oon itekin ihan onnellinen etten tuijota aina tätä ruutua hela dagen. Nyt iski kuitenkin taas bloggailufiilis, joten juhlistetaan iltaa oikeen kahdella postauksella, jej. Luen luonnollisestikin muita blogeja ja olen huomannut, että oltiin sitä kuinka muotibloggaajaa tahansa, niin kyllä ne ruokavinkit/ohjeet aina sieltä löytyy. Tässä siis mun vinkki sellaseen vähän kevyempään jälkkärivaihtoehtoon, elikkäs sulanutta vaniljajäätelöä ja hedelmäsalaattia. Kun sen tarjoilee pinkistä kulhosta, se maistuu aina paremmalle, haha. Oikeesti loistava vaihtoehto niihin iänikuisiin mässyihin ja sipseihin ja kaloripommisuklaisiin, koska niihinkin kyllästyy tai vähintäänkin saa pahan olon, kun niitä helposti tulee mussutettua se koko leffa-ilta. Itsehän en suklaasta luopuisi, vaikka aseella uhattaisiin :D Anyways, hedelmäsalaatti on hyvää ja sillä sipuli. 
Kohta heitän tänne sen päivän asun, etten jaarittele mitään laifstoorii tänne jostain ruuasta! ( Toi "laifstoori" oli pakko tunkee tohon, koska mua huvitti, kun eilen katoin jotain Uutisvuodon klippejä YouTubesta, missä ne puhu nuorison kielenkäytöstä.)  Selkeesti hyvää ajanvietettä mulla. Pakko muuten hehkuttaa Putousta, kun ei Suomessa muusta varmaan puhutakaan. En siis mainosta mitenkään hulluna kyseistä ohjelmaa, koska se on jossain kohdin erittäin epäasiallinen ja liian suomalaishuumorinen mulle, mutta kyllä sitä katsellessa nauraa saa, no doubt about it! Mun suosikkihahmoja on Mr. Mallorca ja tietty Munamies ;) Noni, seuraava postaus on sitten taas asiaa ainakin toivottavasti. Xoxo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti