keskiviikko 2. helmikuuta 2011

I throw my hands up in the air sometimes

Ekaks sorittelut siitä, etten oo kuvannu teille mun kirppislöytöjä. Meni tänä iltana myöhään ja itseasiassa olin ihan täysin unohtanu, et mun pitäs ollakin jossain tänä iltana, joten jääköön huomiseksi. Tänään oli kaikenkaikkiaan kuitenkin mukava ilta.
Tässä olis nyt päivän asua ja toi otsikkon oleva on siis Taio Cruzin "Dynamite" biisistä, jonka tahtiin zumbailin ja tänään oon huvikseni vaan pomppinu jumputuksen mukana :D En kuuntele mitään massapoppia juuri muuten kuin urheillessani tai sitten jos mennään aivot narikkaan meiningillä ja pompitaan ruuanlaiton keskellä, kuten minä, hahha. 
The Look: Paita, toppi: H&M, huivi: Vila-UUSI!, farkut ja musta käsikoru: JC, helmikoru: Bulgariasta, inkkaritossut: Spirit. Nattiamattia, pusspusspuss ♥






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti