tiistai 8. helmikuuta 2011

Latest outfits

Muimui. Eilen oli huima määrä kävijöitä, kiitos! Tässä mun muutama mun viimeaikasista asuista, mitäs tykkäätte? Kertokaa toki suosikkinne :) Onneks tänään on kirkas sää, muutenhan sitä masentuisi ihan täysin. Jälleen kerran mun pitää miettiä mun tulevaisuutta ja tehdä päätöksiä, joissa ei välttis oo mitään järkeä. Vihaan tällasta ajattelemista ja varsinkin kun en voi edes tehdä niitä ratkaisuja joita itse haluaisin. Noh, viikon päästä olen koulullani jälleen, kirjoitusten ja penkkareiden merkeissä. Onneksi näen sillon vihdoinkin taas kavereitani. Kyllä tää tästä, aurinkoista tiistaita teillekin ihanat! ♡


1. Basic 2. Boho Chic 3. Rich Bitch :D 4. Chill


3 kommenttia:

  1. Oi toi karvaliivi, ihana! :) Onko tuo Nellyltä? Katselin siellä olevan valikoimissa kovinkin samankaltaisen liivin :)

    VastaaPoista
  2. Toi toinen kuva ylhäällä= IHANA ASU!!! :)

    VastaaPoista
  3. Noora: Kiitos, itsekin pidän siitä hirveästi :) Ja juu, tilasin sen nelly.comin aleista :) Anna: Kiitos hirmuisesti, haleja!

    VastaaPoista