maanantai 7. helmikuuta 2011

Longing for a life beyond the silver moon

Heissan, tässä nyt niitä eilisiä kuvakammotuksia. Pakko vaan esitellä mun uudet lempparipökät. Merkki on Serious Sally by Rut m.fl. ja kyseiset housut löysin Aleksi 13:sta. Merkkiä myy myös muistaakseni esim. SpiritStore ja nelly.com. Oon ettiny farkkumaisia mustia perushousuja ja nää kyseiset yksilöt kullahtavilla yksityiskohdilla vei mun sydämen heti. Materiaaliin on sekoitettu stretchiä, joten alussa piti valita tarpeeksi pieni koko, onneksi olen oppinut sen! Riepupaita on GinaTricotin alerekiltä huimaan viiden euron hintaan ja jaloissa koreilivat suosikkikorkoni. Pitäisi varmaan kohta etsiä uudet lempparikorkkarit ja voisihan noita muitakin kenkiä käyttää joskus välillä ;) Mulla ei oo mikään paras päivä tänään ja vielä on hirveesti ikäviä tekemättömiä asioita. Toivottavasti huomenna on parempi päivä. Haleja ♥
P.S. Sortsit tosta suttunaamasta, mutta oli pakko. Sen verran ryytynyttä menoa. Juurikasvunkin värjäämistä vois harkita. Mulla on tänään sarkastinen olo, ei kai kukaan huomaa? :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti