tiistai 1. helmikuuta 2011

"She's got a new addiction for every day and night. "

Maanmainiota tiistaita hanipööt ♥ Mulla on tänään hyvä fiilis, jee. Menin nukkuu vasta neljältä, mikä ei oo niinkään hyvä juttu, mut sain itteni sentään ylös ennen puoltapäivää ja lähettiin mamman kanssa kaupungille. Käytiin katsastamassa vähän paikallisia kirpputoreja ja mä tein löytöjä. Mulla on viharakkaus-suhde kirppareihin; inhoon ja pelkään kaikkee vanhaa ja haisevaa, mutta toisaalta rakastan kierrätys-ideaa ja oon aina ihan kickseissä kun teen löytöjä. Esittelen niitä juttuja vaiks huomenna ja taidan varata itsekin myyntipöydän, jos sais turhia vaatteita ja härpäkkeitä pois nurkista. 
Ostin jotain muutakin pientä, mutta kuvailen niitä huomiseks. Niin ja lisää jee-aiheita! Postissa tuli cdon.comista tilatut jutut ja mun pöllökoruja kehuttiin :) Nyt tarjolla on vaan surkeita asukuvia; pakollinen pukukoppiposetus ja joka kuvassa näyttää käsi olevan taskussa, haha. Farkkusortsit oon tehny ite ja kerron niistä vähän tarkemmin erillisessä postauksessa. Laters, XOXO

Oon aivan rakastunu tohon mun transparent-paitaan, vaikka aluks aattelin sen olevan virheostos. Ihana valloittava aurinko! Aion asua mun vintage-arskoissa tästä lähtien ;)
House of Eliottin 3. tuotantokausi, jajj! Äiti saa aina kaikkia kivoja tarjouksia, ni sain Wretslerin eurolla, kuvitelkaa. Lentäjä löyty kirpparilta parin euron hintaan. Talk about an movie-holic.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti