maanantai 18. heinäkuuta 2011

ASOS

Moikkelson! Mä tiedän et tää mun päivittäminen sucks, mutta koittakaa ymmärtää, et kun on duunis ja pyöräilee joka päivä, niin sitä on sen verran naatti ettei aina ehi ja kerkee tai jaksa. Keskiviikkona on vapaa, mutta ei paljon lohduta, kun kaikki pakolliset muuhun elämään liittyvät jutut pitää hoitaa sillon alta poies. 
Sain tänään aika kivan uutisen, josta höpöttelen myöhemmin. Päivän loistojudu on se, et mun Asoksen paketti saapu aamulla, wiiiie! Parit popot kun saa, niin ei meikä muuta tartte ;-)
Itseasiassa en oo ihan varma tykkäänkö niin paljon noista buutseista, koska olin kuvitellu ne erilaisiks, mut noi sandaalikorkkarit oli jotain ihan täydellistä! Niin perfectoa muotibloggarimatskua, haha. Pitää testailla käytännössä ja kuvia tulee, I promise. 
Mut kertokaapas te, mitäs diggailitte? Kummat kolahti paremmin vai kolahtiko olleskaan? :-D



En ollu yhtään innoissani tai mitään ;-)



Ahh.




Odd pic?

2 kommenttia:

  1. Ensimmäiset kolahti ja kovaa, toisetkaan ei ole hassummat :)

    VastaaPoista
  2. Olen niin samaa mieltä, kiitos! :)

    VastaaPoista