keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Dreamgirls & 2nd Hand

Noniin, nyt oon saanu vähän siivottua ja luettua ja sen semmosta. Mussutin myös naminami pitsaa, join appelsiinitäysmehua, katoin Dreamgirlsin ja kuvasin teille mun Loppisracen ostokset, wipii! 
Huomenna mulla alkaa duuni ( nyt niitä peukkuja pystyyn etten noloile ), joten nukkuminen vois olla aika kova sana. Sitä ennen pitää tsekata kuteet valmiiks ja kynnet vois lakata asiallisiks. Huomennahan on sentään pressitilaisuus ;-) Ainiin, mut Biggest Looser on kyl katottava ennen nukkumaanmenoa, haha. Love'n Peace ♥



Sulonen vaaleenpunanen ja puuterinen paita. Second Handia tai vintagea, hiukan miten määrittelee. Hintaa oli alessa kympin ja paita on just passeli viileisiin kesäiltoihin, like it! 


Loistolöytö, jonka sain tingattua neljään euroon. Huom. huima tinkaus, kun lähtöhinta oli femman :-D Ihan mahtavaa, kun voi latoo pakaasit aitoon vanhaan laukkuun, joka voi hajota hetkellä millä hyvänsä. Persoonallista pakkaamista, or something.


Tää kuva ei suostunut kääntymään. Kome leffaa, joista pari sain kaupan päälle ja kaikki olen katsonut. Blow sytytti eniten.


Aidot Conssit lähti kympillä ja pari leffaa kaupantekijäisiks. Maastonvihreetä ja romssuisuutta = Me likes.


Normaalisti olen tarkka vaatteistani, mutta mun vaatetankoa tarvittiin tapahtumaan, niin kaikki kuteet siitä pääty mun kirjotuspöydän tuolille. Siivous - tuo asia, joka harvemmin innostaa omassa puljussa.


YUMMIE!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti