maanantai 11. heinäkuuta 2011

Just have to move my body someway

Oon ihan sekavaisissa tunnelmissa tällä hetkellä. Mun duuni alkaa torstaina ja oon ressannu sitä jo ties kuinka ja kauan. Ennen duunia mun piti tehdä tiettyjä juttuja, niin niitä oon tässä puurtanu. Sen sanon, et onneks meillä on niin ihana työnjohtaja :-) 
Kuulostipas mystiseltä, mut oon lähinnä väsynyt, haha.
Laitan jotain ihan rändom kuvia taas. Katoin ton Blow-nimisen leffan yks ilta ja oli oikeen hyvä ja kattomisen arvonen pätkä. Tein myös superhyvää jämäjälkkäriä; eli kaapinpohjalta täytekeksi, ylijäänyttä Flora Vispiä ja omppua, nami! Parit muut kuvat on huoneesta, kun leikin jotain kameralla ja hyppykuva kuvastaa mun helpottuneisuutta ja kreiseyttä tällä hetkellä. 
Nyt palkitsen/rankaisen itseni menemällä lenkille :-D 
See ya later, alligator ( tätä me hoettiin aina skidinä ja oli tosi hieno lausahdus, haha ), puss ♥




Jos joku teistä osaa idioottimaisemman ilmeen, niin ilmotelkaa! Tätä on vaikea voittaa :-D



Ja koska tiedän, et ootte ihania, niin käykääpäs laittaan mulle staroja, jos siltä tuntuu! Thänks :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti