maanantai 11. heinäkuuta 2011

Miss the old times

Kattelin tossa jotain vanhoja kuvia ja tuli niin haikee olo. Vaikka mun pari viimestä vuotta sisäoppilaitoksessa ei ollu kovin hurraamisen arvosia, niin se ensimmäinen vuosi on ehdottomasti yks mun elämäni huipuimmista vuosista. Niin paljon uusia ystäviä, iloa, kyyneliä ja riehumista. Miss u guys! ♥
Muutama semisti edustuskelponen pic ja mä alan tekemään kaikkea pakollista ja vähemmän hubaa..Voisin etsiä vanhan todistukseni ( tarviin jotain todisteita, kun haen yhteen kouluun ), sun muuta yhtä tunnelmaa nostattavaa, heh. Saatte tietää mun tulevaisuuden suunnitelmista heti, kun oon itekin vähän paremmin kartalla :-)
Tilasin muuten eilen parit popot Asokselta, kiinnostelisko? XOXO



Guess who?


Murtauduttiin joskus huvikseen meiän koulun pääkkäriin yöllä. Maikat ei tie sitä varmaa vieläkään, haha.


Perhepotretti oikeen :-)



Laatu huimaa, etten sanois.



"We go together like
rama lama lama
ke ding a de dinga a dong
remembered for ever like
shoo bop shoo wadda wadda yipitty boom de boom" 



Lyriikat biisistä " We go together" ja leffa on Grease, suosittelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti