lauantai 16. heinäkuuta 2011

Mute

Snif, mä en saa enää ääniä mun koneeseen :-( Tähän on menny joku ihme asetus päälle, eikä mulla oo hajuakaan miten sen saa pois.
Tähän iltaan kuului lempiwokin ( chinese ) teko, leffan kattelu Voddlerista ja uusien kynsien laitto. Oon nyt jo ihan uupunu ja koitankin normalisoida unirytmiäni tän duunin vuoksi ( ois se ny fiksua muutenkin ), joten ei muutakun höyhensaarille kuomat! Huomenna odottaa se ihana pyöräily heti aamusta, aaaargh. Onneks se vähän lämmittää, et kaveri soitti illalla ja kerto, et oli ajanu sen frendin kans vähän hukkaan ja ne oli polkenu 50 km, haha! Ja se mun kaveri ei oo mikään maailman urheilua rakastavin voin kertoa. Puhuiko joku jotain vahingonilosta? Ei kai nyt sentään :-D Puss ♥


Jameiii! Mikä tää musta haamu on joka on hyökänny joka kuvaan?! :-D

Top Coat laittamatta näissä kuvissa, joten lopputulos todellisuudessa kiiltävämpi. Lakkana Mavalan Osaka, numero kuusi. Tarrat askartelukaupasta.
Maitoa blondimukista, love it!

2 kommenttia:

  1. Tykkään niin tästä "Ja se mun kaveri ei oo mikään maailman urheilua rakastavin voin kertoa."
    Sama kaveri voi kertoa et pyöräili sunnuntain YLI 50km ku evos, eli kahes päiväs YLI 100KM. I LIKE, NOT!!

    VastaaPoista
  2. Hahhaaaa mä sitten niin rakastan sua ;) <3

    VastaaPoista