tiistai 12. heinäkuuta 2011

Still Alive

Hengissä ollaan ja matka meni mukavasti, mikäli se voi mennä mukavasti, kun istuin on kovempi kun kallio ja valitsee sellasen paidan et varustus on about koko ajan tiskillä, hahha. 
Ei vais, oon oikeen tyytyväinen, päivän reeni ( reippaasti yli 30 km ) ja mukaan tarttu, shokkiylläri, pari kivaa juttua. 
Työpopot sain tingattua 25:een euroon, ostin kaverille synttärilahjan ja löysin kauan haluamani yksittäisen sulkakorviksen. JC:stä lähti hauska lörttötoppi mukaan ja pinkit rintsikat ei oo koskaan väärin :-D 
Katoin just feivorittiohjelmaani Suurinta Pudottajaa, mikä siinä on, et aina mättöö ite kun kattoo jotain tällasia?! Ihan kamalaa. Noh, vähän pakollisia juttuja oon saanu listalta tänään, joten aika rauhallisin mielin voin kattella uuteen päivään. Puspuspus!






Tässä kuvassa ei oo pointtia, I know, mutta jos mun kaveri tsekkaa täältä, niin tosi hubaa nähä oma lahja kk etukäteen. Note to self: IMUROI!




OMMOMM. Madonna-muki lahja kaiffarilta :-) Ja koska oon tarkka siitä että mulla on Apple, niin kerrottakoon, et tää on porukoiden kone, mut Katsomo ei vaan skulaa mun masiinalla. NIH ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti