maanantai 29. elokuuta 2011

Hanna goes Tampere

Nyt tulee manseilua oikeen urakalla. Ollaan sekoiltu ja huolella, tavattu paljon mahtavia ihmisiä ja fiilistelty mun muuttoa. Tässäpä siis teille kuvapläjäys! 
Mä painelen nettiteeveen ihmeelliseen maailmaan, jonka jälkeen koitan saada unen päästä kiinni, jospa huomenna ois onni sitten matkassa, thumbs up boys'n girls! Puss ♥



Käytiin sumpilla Wayne's Coffeessa. Kesän vikoja pihakahvikelejä.


Mallulla oli hieno fillari :-)




Oravatkin diggaa Twixsiä :-D


Kävin tsekkaan mun söötin luukun. Amuri = parhautta.


Mun opas, lukioaikanen parasfrendi Peksi!


Bongattiin jotain jengiä Koskipuistossa ja tää jäbä halus kuvaan, hahhaa.


Milberoinen, Mallun kaiffari ja hyvä tyyppi ^^


Tää on niin läppä otos, mun henkivartija ;-)


Kaverit diggas leikkiä mun leopardirätillä.



Rahankeruuta manselaisittain :'-D Ei me tosta mitää massia siis saatu, hyvä mieli vaan.


Kullannuppuni mun!


Mun pikku glämpoika Ile! Kuulette niiden bändistä vielä :-)

2 kommenttia: