perjantai 19. elokuuta 2011

I want candy!

Heimoi pullanmurut! Mulla on ollu sellanen semionneton lööbailupäivä tänään. Ei jotenkin saa ittestään irti mitään, kun pihalla sataa ja elämä on epävarmaa. Odottelen sähköposteja, tiliä ja ties mitä. Raah, se vakuutus pitäs kyl hoitaa.
Mulla iski himmee mättöhimo nyt ja taidan tästä polkasta kauppaan ja sitten tuijotella Suurinta Pudottajaa taas pahalla omallatunnolla, haha. Oon lukenu tänään taas yhtä mielenkiintosta kirjaa, joka kertoo kolminkertasesta Kung Fu- maailmanmestarista. Sitten pitäs alkaa lajitteleen turhat veks tosta mun vaatehuoneesta, koska se muutto on pian! Mut hei, se ois weekend, mitäs meinaatte? :-)



Joku vanha kuva siitä kun oon lajitellu mun lehtiä. Kattelin just tässä yks päivä et lehtihylly on kivasti kallellaan, kun siellä on vissiin vähän liikaa stuffia :-D Vaikka mä oon ihan parantumaton muotilehtifani, en oo ees ostanu saatika tilannu mitään brosyyriä pitkään aikaan. Syksyks ehkä vois, hahah.

4 kommenttia:

  1. Weekend, tulin juuri töistä, huomenna olen töissä, sekä myös sunnuntaina. Lucky me? :D

    VastaaPoista
  2. Blaah, tylsää :( Paitsi jos duunis viihtyy? :-) Ja siitä saa massia --> shopping, HAHA.

    VastaaPoista
  3. Joo onhan se ihan kiva käydä töissä :D Tosin oon ollu kesäkuun lopusta joka viikonloppu töissä joten...
    Raha on aina kivaa!

    VastaaPoista
  4. Niin, voihan se alkaa ottaa voimille pikkuhiljaa.. :/ Money, money, money, always funny..lallaallaa :-D

    VastaaPoista