perjantai 12. elokuuta 2011

I'm a freakin' genius!

Heiii! Mulla on ollu tänään hmm..aika mukava päivä? :-) Ammuttiin muunmuassa take-away-kahvimukeja kuminauhoilla ja saatoin osua yhteen mun pomoistakin, HAHA. Huomenna on messujen päättäjäiset, saas nähdä mitä siitä tulee. Siis näytteilleasettajien pirskeet, tarkoittaen sitä, et pääsee näkeen kun isot pamput tanssii pöydillä tjsp. 
Oon tässä naureskellu omalle neroudelleni, kyllä netti plus lärväri on sitten lyömätön yhdistelmä! Bongailin jotain duunijengiä vaan.  Oma elämä, mitä sillä tekee? Pääasia et mulla on hauskaa, hei.
Mulla on nyt ihan superdööd olo, joten taidan painua vällyjen alle, et jaksaa huomenna halia porukkaa hyvästiks. Kaikki ei oo sunnuntaihin asti, heikot sortuu..ja sitä rataa :-D Puspus murut, xoxo


Aattelin, et noiden söpöilykuvien jälkeen pitää näyttää se real me :-P Löysin arkistosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti