lauantai 20. elokuuta 2011

Juthbacka

Siis millä ruton sementillä noi vanhanajan ikkunat on oikeen kitattu kiinni?! Oon ihan jäätävän pitkään yrittäny irrottaa noita ruutuja ja aina ne vaan ottaa ja hajoo. Mulle selkii päivä päivältä yhä paremmin se, et mua ei oo luotu mihkää ( semi )landelle ja tällasiin ikuisuusprokkiskämppiin. Nooh, siellä on nyt akkunoita rivissä, joku saa kelvata. Pitäs vissiin jaksaa raahautua johki lenkillekin, mur.
Mutta, tänään tosiaan poikettiin Suomen suurimassa kirppis- ja markkinatapahtumassa Juthbackalla Uuskaarlepyyssä. Jos nimi kuulostaa jonkun korvaan tutulta, niin voi johtua siitä, et olin tätini yrityksellä ( tottakai se on myös sen miehen ) viime vuonna myyjänä samaisessa häppeningissä. 
Aina kiva nähdä ihmisiä ja ihastella roinaa. Jotain tarttu megeenki, mut näytän ne myöhemmin. Jengiä oli enemmän kun laki sallii ja tapahtuma on kasvanut hurjasti. Tässä kasa kuvia, tunnelma oli jees! XOXO






Mun ihana täti Aja ja sen liivi, josta lähti nappi. Onneks meidän mutsi kantaa aina neulaa ja lankaa messis, haha!






Kysyn vaan, et mikä meidän jalkoja vaivaa? :-D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti