lauantai 6. elokuuta 2011

Pretty Natural

Oon viime aikoina koittanu ahkerasti napsia teille kuvia, jos suinkin vaan on ollu mahdollista. Tänään oli silmämeikitön päivä ja tukkakin kivasti sekasin, heh. 
Täällä on satanu hela dagen, joten lenkille ei oo mitään asiaa. Toivottavasti sää paranee huomiseks, ois meinaan duunivuoro taas. Sitä on jo niin tottunu siihen, että aamulla duuniin ( ja työporukkaan ) ja näin, niin ihan pelottaa mitä tapahtuu, kun messut loppuu. Mun tulevaisuudenkuva ei oo koskaan ollu niin sekasin kun nyt. Pitää luottaa siihen, että kaikki kääntyy hyväks loppuviimeks.
Halipusi pullanmurut ♥


Vaikka oon just sukkahousuleggareiden ja etenkin pohjemitan suurin vihaaja, niin kotikäytössä anything goes :-D Teeppari on Hennesistä ja raitalegginsit mahdollisesti Lindexiltä, ei oo oikeen muistikuvaa.






2 kommenttia:

  1. Oot kyllä tosi nätti ihan naturellinakin:)
    PS. oon suht uus lukija, tulee sun postaukset aina luettua mutta en ikinä muista kommentoida mitään :D yritän parantaa tapani!

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihan tuhannesti! Mä arvostan sitä, et ihmiset tulee kommaileen mulle ja hyvä jos tyksit :) Haleja!

    VastaaPoista