keskiviikko 17. elokuuta 2011

Time of my life

Terve! En ikinä sano siviilissä noin. Musta on hauskaa, kun muhun on tarttunu kaikkia mun pomojen sanontoja ja äänenpainoja. Teitä saattaa kummastuttaa, että jaksan hehkuttaa yhtä työpaikkaa tällä innolla, varsinkaan kun en oo kertonu siitä mitään kovinkaan tähtitieteellistä. 
Syyt löytyy helposti ( no ainahan ne! ), sillä ensinnäkään kerrotut jutut ei oo puolikskaan niin hauskoja kirjotettuna ( ja niitä juttuja oli paljon, believe me ), toiseks mun pomolla on hauskemmat kuvat ja tuskin julkaisen niitä täällä ja vielä sokerina pohjalla, niin en ala avautumaan muiden elämästä täällä, vaikka se hyvin hulvatonta olisikin. 
Enivei, sehän ei oo mahdollista, et kukaan ei tietäs missä oon viime kuukauden hengaillu; huutakaa kuorossa Securitas Direct! Pääsin sinne tosiaan varasijalta, kun vanhempi tyttö peruutti. Viimesenä päivänä meidän messuvastaava pomo sano mulle, että se oli ilonen et mä tulin ( sen toisen chicksin sijaan ) ja tyytyväinen mun työpanokseen. Olin paniikannu hullun lailla sitä, etten osaa/kelpaa/ymmärrä/kukaaneipuhumulle ja kaikkee siltä väliltä. Todellisuudessa olin yhden pomon "kulta" ja tulin loistavasti juttuun kaikkien kanssa. Kaikenlisäks ihana Linda ja mä myytiin saman verran, eli en täys nolla voi olla. Harmittaa oikein, kun mulla ei oo yhtään kuvaa mis Julia ois, mutta enköhän mä saa sellasen käsiini.
 Oon vaan niin superkiitollinen et pääsin tonne ja sain tutustua kaikkiin näihin hulluihin ja vallottaviin persooniin. Toivon todella, että nähdään ens vuonna! Siitä yhteismajotuksesta mun luona en sitten oo varma, haha.
Tällanen tarina tässä kohtaa, tuli varmaan mm. sulkeiden käytön ennätys. Love ya guys ♥



Lindalla on aika velmu ilme ;-) Harmittaa, kun mulla ei oo kuvaa meiän yhestä pomosta, joka näytti ihan suur-smurffilta, lol.


Meidän työpiste oli tosiaan tää autotalli ja pistettiin ihmiset funtsaamaan omaa parastaan :-P


Hieman paistaa toi ryytyneisyys feissistä. Ja juu, rintsikoiden näkyminen ei oo pop, mut kiittäkää onneenne et muistin ylipäänsä ottaa kuteita aamul messiin, ku duunivaatteet tosiaan palautettiin.


Iso osa otetuista messukuvista on just näitä peukkukuveja.



Lindan piti ottaa musta tällanen perus jeejee-pic ja pomo hiippaili selän taakse :--D Miks mulla on tää repeilyilme aina?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti