torstai 18. elokuuta 2011

Wanties for fall '11

Pöö. Mä vihaan sadetta. Se saa ihmisen niin masentuneeks. Okei, on kiva istua sisällä lukemassa hyvää kirjaa takkatulen lämmössä, mutta silti. Tulis nyt vielä niitä lämpösiä iltoja ja vaikka pari sortsipäivää, mihin se kesä katos? Aattelin, et voisin koota teille mun tän vuoden parhaat kesämuistot jossain kohtaa.
Vuodenaikojen vaihtuessa on aina kiva alkaa mietiskelemään "wantieseja", eli kaikkea mikä on aivan pakko saada. Tai siis, sellaista mistä aina öisin näkee unta, heh. Täksi syksyksi mulla on aika selkeet toiveet. Haluan aidon nahkarotsin, buutsit ja merkkikäsiveskan. Toi ensimmäinen ainakin tulee toteutumaan, koska kesän raadettuani haluan palkita itseni muutenkin kuin maksamalla takuuvuokrat :-D Peace out! 



Nellyltä löytyy törkeän makeita buutseja. Kyseiset tulevat Primebootsilta ja hintaa on sen vajaa neljä hunttia. Auts.


Hirveen vaikeeta löytää joku fiksu kuva prätkätakista ilman et se on istutettu jollekin mallinukelle tai kuvattu kaljamahasen miekkosen päällä. Perus Marlon Brando- henkinen mc-rotsi ois siis hakusessa. Kuva sivustolta: filmjackets.com



Mulberryn veskat on aina jotenki ollu mun sydäntä lähellä. Satcheleista tunnetuimpia ovatkin merkin Alexa- laukut, joista tämä minikokoinen pirteänvärinen yksilö iiiihan pikkusen kiinnostelis. Voittakaa joku mun puolesta lotossa, voin olla teiän onnetar ja sitten manit pokeen? :-) Mutsi, hengitä, en mä mitään monen sadan laukkuja täs kohtaa ala osteleen, haha. 


Mitäs mun lukijat toivoo syksyks? Onko paljon must-have-stuffii vai löytyykö kaapin perukoilta jo lempparineuleet?

4 kommenttia:

  1. mun must-have juttu on paljonpaljon erilaisia neuleita! ;)

    VastaaPoista
  2. Neuleet rokkaa! Yks syy venaa syssyä ;-)

    VastaaPoista
  3. Must have-listalta löytyy vaikka mitä!:D Ensimmäisenä tahdon kuitenkin _monta_ ihanaa huivia (ihanku niitä ei olis jo tarpeeks..), söpöt lapaset ja pipon! Neuleitakin kyllä muutama mahtuisi kaappiin.. :D

    VastaaPoista
  4. Ihan loistavaa kun skriivailette tänne, makes me so happy :-) Huivien käyttöä oon kans odotellu kun kuuta nousevaa ja niitähän ei koskaan ole liikaa! ;-)

    VastaaPoista