keskiviikko 3. elokuuta 2011

Why is everything so confusing?

Morjens. Vapaapäivä on mennyt siivoillessa ja ruokaa laittaessa, hedarilla höystettynä. Aivot toimii kun junan vessa ja on jo ikävä töihin. Ja niin, katoin mä muutaman SOA jakson ;-) 
Oon aina ollu kesän lapsi, mut noihin itikoihin menee kyllä kertakaikkiaan hermo! Ei voi käydä edes lenkillä ilman et on marinoinu ittensä OFFilla tai muilla myrkyillä. Ja mullahan ei tietenkään ollu mitään karkotteita matkassa, kun lähdin pururatailemaan. Tän lisäks hakkasin meiän nyrkkeilysäkin katosta ( jep, mietin itekin et mitäs ruttoa ) ja tein lihaskuntoa. Noh, urheilu kuitenkin lievitti päänsärkyä ja nyt aattelin kattoa kun muita rääkätään, eli eikun Biggest Looser pyörimään.
Päivän kuvasaldo on heikko, mutta aina ei voi voittaa. Peace out guys! XX


Vierailijoille piti saada pötyä pöytään. Tuulihattuja savukinkkutuorejuusto-täytteellä voittanutta ei ole!
Asunnonhakumietiskelyistä ei selviä ilman karkkia. Mulle soitettiin muuten ÖT:stä tänään ( tietämättömille tiedoks, et ÖT on semi-iso sanomalehti näillä huudeilla :-D ) ja ne ois halunnu tehä musta haastattelun. Harmi vaan et haastattelu ois koskenu mun tulevaisuudensuunnitelmia, joista mulla ei oo haisuakaan.
Note to self: Jos haluat, että reitesi näyttävät suuremmilta kuin Christiano Ronaldolla, poseile valkoisissa housuissa. Olin muuten oikeesti sauvakävelyllä! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti