keskiviikko 24. elokuuta 2011

Zen Café - Aamuisin

Hjellou! Tänään on ollu ahkera päivä. Mun täti ja sen mies tuli fiksaan meille juttuja ja mä oon siivonnu pari laatikkoo kirppikselle/ keräykseen meneviä vaatteita ja laukkuja. Kenkiäkin pitäs karsia, kun niitä mulla tais olla yli nelkyt paria. Oon järjestelly vaatehuonettani, tehny ruokaa ja hoitanu raha-asioita. "Pidä jemmarahaa pankkitilillä" puhutteli mua tänpäivästen rahataisteluiden jälkeen.
Mietin, et joku blogikirppissysteemi ois huippu, mutta ostajia ei välttis löydy tarpeeks :-/ Mitäs mieltä te ootte, kiinnostaisko jos laittaisin jotain huutonettiin myyntiin? Tampereella kirppikset on kyllä kovassa huudossa, mutta niin on myös pöytien viikkohinnat, heh. 
No, täytyy palata hommiin. Laters murut ♥




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti