keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Doctors just take my money

Moi. Koko päivä kaupungissa ja sairaalalla. Maailman turhin lekurireissu ja melkeen kaheksakyt euroo ( matkat tänne ja polimaksu ) kankkulan kaivoon. Murr. Ne peru mun röntgenin, koska oon ollu lähiaikoina ja olin vastaanotolla ehkä viitisen minuuttia. Jalka on varmaan ihan mustelmilla sen kovakourasen lääkärin jälkeen ja hyvällä tuurilla saan odottaa vaan vuoden Tampereen jonossa pääsyä magneettikuvauksiin. Mulla saattaa olla eturistiside hajalla, mutta mun pitäis vaan käydä salilla ja venailla. Jeejee.
Sain kuitenkin systeriltä hienot popot aamulla, Niken pinkit tossut! Näytän parempaa kuvaa myöhemmin, koska nyt riennän kokkaileen jotain naminami ruokaa. Hyvä ruoka, parempi mieli :-)
Puss!



Oli pakko mennä poseileen vähän mun vanhaan huoneeseen ja ottaa itselaukaisin-kuveja Ikean hyllyn avulla, haha.



Kertokaa nyt mitä tän fledan kanssa tehään!



Kledjuja ei voi kutsua ees oikeen asuks, mutta päällä siis poikkiksen Hard Rock Café- huppari Nykistä, Hennesin paita ja leggarit, kangasveska Lanvin for H&M ja tossut Nike. Aina ei jaksa panostaa :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti