sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Drama Queens

Heissan! Nyt kun tää missihärdelli ei ota laantuakseen ja mäkin olen suunnattoman ärsyyntynyt, niin puhutaas siitä sitten täälläkin. Pia luovutti kruunun, mikä oli mun mielestä rohkea ja järkevä teko, mutta se, että kruunun perijä on Sara Sieppi, niin sitä mun aivoparka ei jaksa ymmärtää. En sano et kaikki Pian jutut ois ollu fiksuja, mutta asiat on hyvä sanoa rehellisesti ja suoraan ja se on arvostettavaa.


Selvennetääs hieman. Mä en oo moneen vuoteen ollu tyytyväinen Suomen misseihin, koska ne on ollu lähes poikkeuksetta tyylittömiä ( kattokaa vaan niitä 2000-luvun missikuvia niin leukanne loksahtaa ), epätreenattuja ja kaukana jostain maan kauneimmasta. Kun Pia valittiin, niin ihmettelin suuresti, mutta näin jälkeenpäin nään hänen hyvät puolensa, kun Sieppi hehkuttaa uutta pestiään. Se mikä mua Sarassa sitten niin pännii on se, että nainen on kuin vetelä makaroni ja piirteet ei oo mistään kotoisin. Tarkotan, tolla motolla puolet Suomen teineistä ois missejä. Ja muutenkin saan huonot vibat ihmisistä, jotka on aina lehdissä sen takia et hengailee joidenkin semijulkkujen kanssa, eikä siks et ite osais tehä mitään.


Pia oli sentään treenannut lujasti ja edusti luonnollista suomalaiskauneutta. Tai ehkä mä vaan oon kapeekatseinen, koska en diggaa Siepin kulmakarvoista, who knows :-D 
Noh, saapa nähdä mitä tästä kehkeytyy. Kaikki niin eriävät kuin samaistuvatkin mielipiteet on tervetulleita, joten bring it on! XOXO





Kuvat on haettu jälleen kerran Googlen kuvahausta.

4 kommenttia:

  1. Misseydessä ei ole kyse vain ulkonäöstä! :)
    Tosi rankkaa lukea että haukut Sara Siepin vartaloa joka on HOIKKA, ei ihme että nykyajan lapset alkaa jo 8-vuotiaana harrastamaan anorektikointia kun tollasta viestiä tulee normaalipainoisen ihmisen vartalosta :P

    VastaaPoista
  2. Olen täysin samaa mieltä ensimmäisestä. Mutta koska harva meistä tuntee kyseisiä ihmisiä, olisi tekopyhää alkaa setvimään heidän luonteitaan täällä. Ja mä käsittelinkin tässä sitä imagoa, jonka missi on itsestään antanut. Sitten toisekseen, en ole tietääkseni puhunut mitään Siepin hoikkuudesta, ainoostaan treenaamattomuudesta. Mähän nimenomaan kannatan terveempää naisvartaloa ( muotoja ja kaikkee tätä ) ja siihen kun kuuluu se urheilu, eikä vaan se et on märän spagetin ( laihan ) näköinen! :-) Mut kiitos mielipiteestä!

    VastaaPoista
  3. Mun mielest ne kulmat oli jees ja sillee ei liia nypityt nii ku sul.

    VastaaPoista
  4. Hahha onneks makuja on monenlaisia!

    VastaaPoista