keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Food makes people happy

Oi, miten paljon jotkut kammottavat ylppärikuvat voikaan ottaa ihmistä päähän! Ja siis ylipäänsä kaikki koulukuvaukset sun muut. Epäonnistun niissä aina. Pitää jeesiä siskoa huomenna, ettei sille tuu samanlaisia kammoja kun mulle. Mähän porasin jopa yläkoulus kauheita kuviani, heh.
Mutta hei, oon niin sitä mieltä, että "hyvä ruoka, parempi mieli" on yks todenmukasimpia sloganeita pitkään aikaan. Tänään tein superhyvää ( vaikka itse sanonkin ) chilitomaattikasviskanakastiketta, sisko leipo mokkaruutuja johki koulun pippaloihin ja syötiin niitä ylimääräsiä tottakai, plus et toinen systeri teki valkosipulipatonkia. Tänään ei oo päässy laihtuun :-D 
Nettitelkku ei skulaa oikeen mun koneella ( macille ei saa tiettyä ohjelmaa ), joten stalkkaan kaikki sarjat himassa ollessani. Nyt oon kitannu niin paljon kahvia, et tunnen oloni Super-Hessuks ja voin valvoa hela natten fiilistellen Gordon Ramsayta ynnä muita. Unta palloon teille kumminkin ♥



Aikamoinen taidekuva, kun aatellaan et höyrytkin on päässy kuvaan.


Oivariinia ja tuoretta valkosipalipatonkia, jummijammi!



Nääkään ei ollu hassumpia ;-) Nyt kaikki leikkiin Marja Tyrniä ja pistään suut makiaks!

4 kommenttia:

  1. Heei, mulla on just mokkapalat jäähtymässä tossa! Tai siis jäähtymässä kuorrutetta varten ;d

    VastaaPoista
  2. Jeeiij on muitakin herkkusuita ;-) Ja kiva kun oot taas alkanu kommaileen!

    VastaaPoista
  3. Hahah joo, söin kaks palaa ja nyt on huono olo :(

    VastaaPoista