torstai 22. syyskuuta 2011

Fooood!

Mun maha huutaa: RUOKAAAAA! Oon syöny viimeks kaheltatoista ja aattelin et kun tuun pesemästä pyykkiä niin ehin hyvin kokkaileen. Oisinhan mä saanu tietty syödä Peksilläkin, mut kiva nyt mennä muiden kaappeja tyhjään, varsinkin kun himassa on enemmän vanhaks menevää safkaa ku laki sallii :-D 
Pyykkääminen ja kuivaaminen ja kaikki tää show vei aikansa ja sitten mä kipaisin vielä kirjastoonkin palauttaan sen leffakasan ja toin samalla uusia. Joten nyt suunnitelmana on niinkin lepposaa touhua kun kotikledjuissa hengailu, leffan ja ruuan parissa, sounds good to me :-) Huomenna sitten täyttä härdelliä hela dagen ja vois vaihteeks näyttää vaikka ihmiseltä. Puss ♥



Vinkkinä kaikille jäden ystäville; Lidli myy ( ainakin Trel ) irtojäätelöt pois nyt talveks, niin ne on aleissa ja saksalaisella ystävällämmehän on parasta suklaajätskiä ikinä!


Pyykkäyskledjut. En sentään ollu Pajalla näissä, heh. Mulla on noita Benettonin kasseja kaks ja ne on ihan huippuja. Ja oli kiva kattoo Salkkareita sun muita niin kauan kun kone huristeli, thanks man ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti