tiistai 13. syyskuuta 2011

Home sweet home

Hellou! Tyypit jotka on kattonu Korkojen Kera- talkshowta tietää, miks toi on niin hulvaton juttu. Sympatiat siltikin vilpittömästi Katajalle, loistoheppu.
Mulla on tänään ihan kipee olo, joten ei oo mitkään superfiilarit, mutta toisaalta ihan kiva viettää vaan perus kotipäivää. Vaikka kämppä on pieni, niin kyllä sitä tekemistä vaan riittää. Vihaan paperiasioita, mutta koitan olla aikuinen ja hoitaa oman osuuteni niistäkin. Oon jopa ostanu kansion ( turhan ) tärkeitä papereita varten ja tänään hain rei'ittäjän samalla kun poikkesin työkkärissä, haha.
Nyt kun asuu omillaan sillain ihan for real, niin huomaa, että himassakin oli jotkut jutut hyvin :-D Meinaan, ei tarttinu ressaa, että onko kontaktimuovia tai akkuporakonetta tms. Nyt kaikki pitää ostaa tai lainata. Yks juttu mitä kovasti kaipaan kotoo on meidän hieno pieno. Tässä jotain otoksia "vanhasta" kodista ja samalla halipusit perheelle! ♥



Mami diggaa tikoista, joten meidän ovikellokin oli sen mukanen :-)



Kawai. Laadukas, kaunis ja hyvä ääni. Miss u!



Systerit joskus nimes meidän sokkeloista taloa niiden leikkejä varten. Hajotkaa tolle tapetille :-D


Oon sen verran lapsellinen, että hypetin kaikille lastenhuoneen ötökkä-lamppua, heh.



Mun ystävä Rosalida roikku mun huoneen lampussa. Kun oltiin just lähössä muuttokuorman kanssa muistin mun kakadun ja huusin ihan täysillä vessasta "Rosalinda on vielä katossa, ottakaa se irti" tms. ja mutsin vastaus oli et "se on sulanu kiinni". Hahhahaa. Mitä nyt pyrstösulat vähän kärtsänny, elkää soittako suotta eläinsuojeluviranomasille, ei toi oo ees aito.



Mittava käsipyyhejono veskissä. Pinkki oli mun!

2 kommenttia:

  1. Voi kiitos paljon! Ja anteeks etten oo aikasemmin vastannu, mut tuun aina iloseks kommenteista :-)

    VastaaPoista