sunnuntai 18. syyskuuta 2011

i ♥ tre

Ammuu. Mä en voi uskoa et perustelen bloggaamattomuuttani parisuhteellani, se on jotain niin epähannamaista, mutta kaikkee sitä näkee ku vanhaks elää, hekoheko. 
Eilen oli kuitenkin kaikintavoin mukava päivä, käytiin muunmuassa Näsinneulassa, kun siellä oli ilmanen sisäänpääsy ( se torni täytti mun käsittääkseni vuosia tjsp ) ja söin itteni ähkyyn Peksillä. Sen mutsilla oli jotain työkavereita käymässä ja siellä oli heti sitten kunnon pirskeet alkukeitoista lähtien, päätyen ties mihkä juustotarjoiluihin, me likes! 
 Palatakseni Näsinneulaan, niin näkymät oli ihanat. Oon käyny siel joskus skidinä, mutta oon ilonen et menin uusiks. Ite en oo normisti mikään maisemahifistelijä, mutta kaupungin valot yöllä on jotain niin suurenmoista. Sitä kaipasin kuollakseni landella asustellessa ja siks oon niin onnellinen et oon nyt täällä. Kai mä vaan oon syrämeltäni kaupunkilainen, haha. 
Pusihalit kaikille!


Kun kattelen näitä kuvia, mulle tulee mieleen Petula Clarkin loistokipale nimeltä Downtown, siitä ote:


The lights are much brighter there
You can forget all your troubles, forget all your cares and go
Downtown, things'll be great when you're
Downtown, no finer place for sure,
Downtown, everything's waiting for you




En ymmärrä miks ihmisten oli tarvinnu käpälöidä lähes joka sentti siitä äärettömästä lasipinnasta ja sisäpuolen valot heijasteli millon mitäkin, mutta olin silti taas kerran erittäin iloinen järkkäristäni.








Mä en tie mikä mun naamaa vaivas eilen, näytän ihan friikiltä joka kuvassa, mut onneks oli hieno kaulakoru!


Pisan kalteva torni, heh.


Kukaan ei voi elää ilman peilikuvia, varsinkin kun hissi on näinkin erinomaisesti valaistu. En vaan hiffaa miks näytän tässäkin kuvassa siltä kun oisin nielassu sammakon ja yrittäisin epätoivosesti vakuutella et "oli se hyvää" :-D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti