maanantai 19. syyskuuta 2011

I wanna put my lipstick on and forget my sorrow

Mulla oli jo tänään hirvee huulipunafiilis, mut olin tyylilleni uskollisena lähdössä niin viime tipassa, etten ehtiny maalaileen pusuttimiani. Huomenna isken tumman kirsikan väristä punaa kynsilakkojeni seuraksi! 
Musta on btw hauskaa kun jengi luulee mua stadilaiseks tai manselaiseks mun puhetyylin perusteella. Hahhhaa, fuulaan kaikkia, eikä mun väliaikanen landelaisuus paista läpi :-D 
Nyt meen kuitenkin moikkaileen höyhensaarelaisia, koska en halua näyttää huomenna kuolleelta sammakolta. Toivottavasti saisin jotain kivoja kuvatuksia tänne bloginkin puolelle, kauniita unia bejbet ♥


P.S. Kertokaa miks oon kuunnellu Westlifea koko illan? :-O



Kuva systerin rippijuhlista parisen vuotta sitten eikä naamasta paista kun vähän se juhlien aiheuttama väsymys :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti