perjantai 2. syyskuuta 2011

I'm alive!

Moimoimoi! Pikapäivitys kaverin koneelta :-) Hommaan tänään ( lue kaveri hoitaa ) netin, niin jospa muutaman päivän päästä vois palailla normaaliin postailurytmiin. 
Muutto on kuitenkin mennyt enemmän kun hyvin ja oon supertyytyväinen mun kattohuoneistoon, haha. Kiitos mun ihanalle tädille Ajalle, joka jakso roudaa mun kamoja sinne viidenteen kerrokseen ja ylipäänsä ajella ympäri Tamperetta peräkärryn kans, tack!
Kuten systerit jo kerto, niin käytiin tosiaan vähän shoppaileen eilen Ikeassa ja ainahan sieltä kaikkee kivaa löytyy. Kaikkia kuvia kämpästä, sisustuksesta ja muutenkin Amurin huudeilta tulee heti, kunhan oma netti pelittää.
Nyt tarttee saada jotain safkaa nassuun ja sitten hengailen mun kaverin kans, joka pääsi just lomille intistä. Vois pakottaa sen kokoon Ikea- tilanjakajia mun kans ;-)

Puspus ja stay tuned! <3


Tää on eka kuva, jonka oon koskaan lisänny mun päivitykseen :-)

2 kommenttia:

  1. Det var roligt att flytta med dig! Hoppas du får nätanslutning, ihopskruvad bokhylla och tvättmaskin snart! :-)

    VastaaPoista
  2. Nu har jag nätsticka och hammare mm :-D

    VastaaPoista