sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Jeans Time

Heissan! Mä oon ihan pirteenä täällä, vaikka viikonlopun nukkumisissa ei oo kehumista. Ajattelin väsää kohta salaatin ja vois nähdä poikkistakin ( mikäli se suvaitsee herätä, heh ) ennen kun se taas karkaa inttiin. 
Joka syksy tää farkkujuttu kolahtaa. Jossain vaiheessa se luottoyhdistelmä farkkusortseista ja sukkiksista ei vaan enää toimi. Viimestään kun mittari näytää kolmeekymmentä ja nenäkarvat jäätyy, niin sitä miettii, et miks en omista kunnon housuja. 
Tai siis, omistanhan mä housuja. Monia. Mutta en tarpeeks niitä istuvia versioita. Mun feivorittipökät Rut m.fleralta on kuluneet, niistä on lähteny nappi ja ne on löystyny hävyttömästi käytössä ( älkää siis ymmärtäkö väärin laadusta, oon vaan käyttäny niitä ihan hullun paljon). En voi sietää housuja, jotka ei oo tarpeeks kireet. Housuja harvemmin käytetään siks, et ne ois hirmusen mukavat. Tai mä en ainakaan käytä. Niiden kuuluu olla kireet ( mieluiten niin, et saa puol tuntia tunkee niitä päälle ), pitää takamus kuosissa ja koipien virheet piilossa. 
Mulla on muutamat ihan tavis farkutkin, mutta kun joskus en ollu sivistäny itteeni elastaanin venymisestä, joten en vielä sillon tienny, et aina pitää ostaa pari kokoo liian pienet pökät. Mun JC:n Crockereissa ei oo muuten valittamista, muuta kun se koko, ärr. Ja mun Vilan farkuissa on väärinommeltu vetska, niin ei hirveesti hotsita pitää housuja, joita joutuu neljän sekunnin välein tsekkaan, ettei koko maailma tiedä minkä värisiä alushousuja käytän. 
Ja siis, onhan mulla hirveesti kaikkia muitakin housuja. Esim. mun kultaset bailupöksyt, pellavapyjamat ja löytyy jumpsuiteja ja ties mitä. Mutta pointti oli siinä, että kun oon saanu kohta tän mun rahapolitiikan kuntoon, niin meen farmariostoksille, vaikka henki menis! Vihaan farkkuostoksia, kun joutuu hyväksymään, ettei mahdu niihin kolmen äksän housuihin, mutta toisaalta se riemu ja käytännön hyöty mitä luottohousuista saa on kaiken sen tuskan arvosta. Selvennyksenä vielä, ettei tule väärinkäsityksiä, niin mulla ei oo mitään suurempia ongelmia hyväksyä itteni sellasena kun oon, tai sitä, etten oo rantapallotikku. Joskus vaan tuntuu, et oisin voinu saada pienemmän buudin ja oisin voinu pelaa vähemmän fudista ja oisin voinu mussuttaa vähemmän sitä pullaa, jne hahhhaa.
Tähän loppuun vielä people.comista bongattua starojen farkkusvegaa. Tietämättömille tiedoks, että "svega" on mun pikkusysterin loistoilmaus tyylille :-D


Edit: Mun apina on heränny, joten voisin mennä piristään sitä, se on morjens! ♥



Musta vaan yksinkertasesti sopii ihan kaikkeen. Nicolella on muutenkin ihana tyyli, taitaa stylisti Zoella olla myös näppinsä sopassa :-)


Jotkut värikkäät jeansit ois kyllä enemmän kun jees piristään tätä harmautta.


Pulsufarkut ei mee muodista koskaan! Halle Berry on btw sairaan upee naikkonen.



Oon aina halunnu käyttää korkeevyötäröisiä varkkuja. Hohoi, missä minun Miranda Kerr vartaloni huitelee? :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti