maanantai 19. syyskuuta 2011

Rainy Monday

Huhheijaa! Oli ihanan aikanen herätys tänään, mutta päivä on silti menny ihan mallikkaasti so far. Yllättääks muuten ketään et Manses sataa? Ei mua vaan. Mun eka "koulupäivä" oli onneks jees, saattaa olla kivakin vuosi edessä :-) 
Koska mulla on edelleen kaikki seinärojut ( taulut, kellot jne ) laatikoissa tai jossain ympäri kämppää, niin piti mennä metsästämään nauloja kaupungilta ja jotain järeempiä aseita et saa tän betoniseinän tekee yhteistyötä mun kans. Sitten ostin aamiaiskulhon, koska mun kaks parasta kippoo on mystisesti hävinny - mami, onks havaintoo? - ja kävin lainailemassa vähän leffoja Metsosta. Isoissa kapungeissa onneks kirjaston tarjonta on vähän hulppeempaa, mutta eniten mua nauratti, kun kysyin Jari Tervon Layla- kirjaa ja virkailija vastas et sillä on 101 varausta siihen :-D 
Päivän asu tulee henkarimallina, koska vihaan itselaukasimella ottamista ja kaveri tulee varmaan vasta illalla poikkeen. Meikäläinen meneekin tästä potemaan maanantaituskaa leffan ja chickenin pariin, adios! Xx



Tältä mun naaman ois pitäny näyttää tänään, mut se olikin astetta väsyneempi, niin tää julkasematon vanhempi kuva korvaa, haha.


Huivi: Vila / teeppari: mamin / huppari: second hand/H&M / nahkasortsit ( korjaan, muovi ): GT / kaulakoru: Suomen armeijan? Pihistin sen poikkikselta, kun se oli cool / sukkiksia en taidakaan muistaa /


Mahtava taidekuva tän päivän shoppingista, uulalaa.

4 kommenttia:

  1. Haha thanks! Harmi ettei noita saa kaupasta :-)

    VastaaPoista
  2. toi farkkutakki on tosi kiva ! :) käyhän kurkkaamassa--> http://justfashion-nothinelse.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Meitsi diggaa kans :-) Ja minäpä käyn!

    VastaaPoista